mardi 26 septembre 2017

Mon Beau Sapin - DT DIES R US Inmspiration Blog - 27 Septembre 2017

Hello Dears Followers and Visitors of my blog!
For my post today at : : 

                  DIES R US Inspiration Blog

 I made a Christmas  card  with 
Jeanine ' s Art Dies - Christmas Tree Frame

Here's my card:


Bonjour chers abonnés et visiteurs de mon blog !
Pour mon article , aujourd'hui , pour :

J'ai réalisé une carte de Fêtes avec le  die 
 Jeanine ' s Art Dies - Christmas Tree Frame

Voici ma carte :




I chose pastel tones for a soft card.
I realized my Christmas wheel with the foliage of
And then I added some white poinsettias.


J'ai choisi des tons pastels pour une carte tout en douceur .
J'ai réalisé ma roue de Noel avec du feuillage du Die
et j'ai ensuite ajouté des poinsettias Blancs .




Inside :













Here are the dies Dies R US used to make this card:




















Don't forget to come join in the fun at the
 There's a new challenge theme offered on the 1st and 15th of each month 
and one lucky randomly drawn winner will receive a gift voucher prize to the
 For your convenience, all the important Dies R Us links are provided below . 


N’oubliez pas de vous joindre à nous au
 Il y a un nouveau Challenge le 1er et le 15 de chaque mois 
et un heureux gagnant , tiré au hasard , recevra un bon de cadeau pour s"équiper de Dies chez




 Vous trouverez ci dessous tous les  liens importants pour nous rejoindre .





Click below for:











1 commentaire:

  1. You are a magical artist and I love how you put all of these intricate dies together to make a wonderfully designed card.

    RépondreSupprimer